SERWIS
- – pojazdów osobowych
- – pojazdów ciężarowych
- – naczep / przyczep
- – klimatyzacja
- – wulkanizacja, wyważanie opon ciężarowych
- – ustawianie geometrii pojazdów ciężarowych
- – parking
Specjalizujemy się w pojazdach marki DAF.
Wykonujemy kompleksowe naprawy samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, samochodów dostawczych, naczep i przyczep, między innymi:
- naprawy główne i bieżące
- diagnostyka komputerowa
- diagnostyka i naprawa układów hamulcowych Webco, Knorr
- diagnostyka układu AD-Blue
- naprawa instalacji elektrycznej i pneumatycznej
- przeglądy i naprawy osi BPW, SAF, ROR, Gigant i osi Mercedes
- przygotowania do przeglądów technicznych
- obsługa olejowa – wymiana oleju i filtrów
- naprawa instalacji elektrycznej i pneumatycznej
- przeglądy i naprawy osi skrętnych
- itd.
- obsługa, wymiana filtrów i oleju
- diagnostyka komputerowa
- diagnostyka, obsługa i naprawa układu napędowego
- diagnostyka, obsługa i naprawa układu hamulcowego
- diagnostyka, obsługa i naprawa zawieszenia
- diagnostyka, obsługa i naprawa silnika
- sprzedaż opon do pojazdów ciężarowych różnych firm
- naprawy opon
- montażu i demontażu opon
- przekładanie opon
- kontroli ciśnienia
- wyważaniu kół
- pogłębianiu bieżnika
- napełnianie klimatyzacji samochodowe
- diagnoza klimatyzacji
- naprawa klimatyzacji samochodowej
- przegląd klimatyzacji samochodowej
- dezynfekcja klimatyzacji i odgrzybianie
- wymiana filtra kabinowego, filtra przeciwpyłkowego, filtra osuszacza
- wykonujemy ustawianie zbieżności kół w pojazdach ciężarowych, autobusach, przyczepach, naczepach z wykorzystaniem lasera i czujników optoelektronicznych
- ustawiamy geometrie kół w samochodach
- ciężarowych ze średnicą obręczy od 14″ do 24″
- zbieżności indywidualnej koła przedniego
- zbieżności całkowitej kół przednich,
- kątów pochylenia kół przednich i tylnych,
- kąt pochylenia koła
- kąt pochylenia sworznia zwrotnicy
- kąt przesunięcia kół przednich
- kąt przesunięcia kół tylnych
- śladowość kół (skale ekranów głównych)
- kąty skrętu kół (skale obrotnic)
- różnicy kątów skrętu kół przy skręcie o 20°,
- maksymalnych kątów skrętu kół.